Żelazko antycellulitowe

Zabieg stosowany jest w przypadku nadmiaru tkanki tłuszczowej, cellulitu, jak również w przypadku braku jędrności skóry, przy zwiotczałej, mało sprężystej tkance. Urządzenie do zabiegów łączy w sobie trzy metody, które jednocześnie oddziaływują na mięśnie, skórę i układ limfatyczny. Teraz w krótkim czasie uzyskasz lepsze rezultaty.

Masaż próżniowy vacum - lipodermologia - wykorzystuje ciśnienie ujemne. Rozbija i rozmasowuje twarde złogi cellulitu. Pobudza pracę układu limfatycznego, cyrkulację, stymuluje wydalanie nadmiaru płynu i wpływa detoksykująco.

Elektrostymulacja TENS - pobudza mięśnie do pracy, kształtuje, wzmacnia, ujędrnia i regeneruje mięśnie zmniejszając uczucie napięcia.

Chromoterapia - pobudza fotoreceptory aktywując różnorodne reakcje np.synteze DNA RNA, kolagenu.Terapia kolorami wpływa na metabolizm komórkowy.

Efekty zabiegu:

• redukcja cellulitu
  • wyszczuplanie, modelowanie
  • ujędrnienie ramion i brzucha
  • zabiegi na pośladki Push up
  • poprawa elastyczności
  • wygładzenie skóry
  • dotlenienie komórek
  • stymulacja kolagenu

• 1 zabieg, 40 minut: 80 zł
  • 10 zabiegów, 10x40 minut: 650 zł

Seria konieczna do uzyskania dobrych efektów to od 3 do 15 masaży i jest uzależniona od indywidualnych predyspozycji oraz metod wspomagających.

Przeciwwskazania do zabiegu:

• Choroby serca, zastawki, zawał, zakrzepica;
  • Cukrzyca;
  • Metalowe protezy lub implanty;
  • Choroby i dolegliwości wątroby i nerek;
  • Epilepsja;
  • Ciąża, karmienie piersią, poronienie;
  • Spirala antykoncepcyjna (gdy jest metalowa, nie wykonujemy zabiegu w okolicy brzucha);
  • Przepuklina;
  • Nadczynność i niedoczynność tarczycy (jeżeli stan pacjenta jest ustabilizowany można wykonać zabieg);
  • Choroby skóry (bakteryjne, wirusowe, grzybicze), uszkodzenia skóry, owrzodzenia, świeża opalenizna;
  • Inne: choroby nowotworowe, ostatnio przebyta operacja, nieleczone nadciśnienie, poważne choroby.